Skip to content

Καινοτόμος εφαρμογή Ηλεκτρονικής Υποβολής Εγγράφων στην Α.Δ.Μ-Θ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης (Α.Δ.Μ-Θ.), συνεχίζοντας τις καινοτόμες ψηφιακές πρακτικές της, προχώρησε στην υλοποίηση νέας εφαρμογής Ηλεκτρονικής Υποβολής Εγγράφων. Η πρόσβαση στην εφαρμογή πραγματοποιείται από την σελίδα της Α.Δ.Μ-Θ. www.m-t.gov.gr επιλέγοντας από το κεντρικό μενού το εικονίδιο Ηλεκτρονική Υποβολή Εγγράφων ή από τον σύνδεσμο https://www.m-t.gov.gr/eplatform/

Η καινοτομία της νέας εφαρμογής συνίσταται στην αυτόματη διασύνδεσή της με το Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης και Πρωτοκόλλησης εγγράφων του φορέα μας και συνεπώς όλα τα έγγραφα που αποστέλλονται στην Α.Δ.Μ-Θ. παίρνουν πρωτόκολλο αυτόματα στο ΣΗΔΕ Ίριδα, χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου (ταυτόχρονα εκδίδεται και βεβαίωση πρωτοκόλλησης). Επιπρόσθετα  υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας του αιτήματος σε πραγματικό χρόνο και η αυτόματη/άμεση παραλαβή της απάντησης στη θυρίδα χρήστη που δημιουργείται. Η θυρίδα (Ιστορικό) που αποκτά ο κάθε αποστολέας, πέραν της δυνατότητας παρακολούθησης της πορείας των αιτήσεών του, αποτελεί και αποθετήριο όλων των ηλεκτρονικών αιτημάτων του μαζί με τα συνημμένα έγγραφά τους,  καθώς και των απαντήσεων από τον φορέα μας. Επίσης δημιουργήθηκε σύστημα αυτόματης ενημέρωσης των χρηστών για την επιτυχή ολοκλήρωση μίας υποβολής αιτήματος (SMS/email) και η πιστοποίηση των χρηστών πραγματοποιείται μέσω του TaxisNet, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη ασφάλεια.

Η Διεύθυνση Πληροφορικής & Επικοινωνιών της Α.Δ.Μ-Θ., στο πλαίσιο της προσπάθειας παροχής νέων ψηφιακών υπηρεσιών, της αναβάθμισηw της εικόνας του φορέα και του εκσυγχρονισμoύ των παρεχόμενων υπηρεσιών του, προχώρησε στο πιο σημαντικό βήμα για την παροχή ολοκληρωμένων πια (επιπέδου 3) ψηφιακών υπηρεσιών, τόσο για τους υπαλλήλους της ΑΔΜΘ, όσο και για πολίτες, επιχειρήσεις και άλλους φορείς. Με τη νέα εφαρμογή, οι συναλλαγές πλέον έχουν τη μέγιστη Διαφάνεια, Αξιοπιστία και Ταχύτητα. Επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ενισχύεται η διαλειτουργικότητα με άλλα συστήματα, μειώνεται η γραφειοκρατία και εξοικονομούνται πόροι. 

 

Skip to content