Skip to content
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 
& ΠΑΡΟΧΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 
ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Τηλεφωνική Επικοινωνία:

Μηλιού Άννα

Τηλ.: 2313.309.831


Στροίκου Αφροδίτη

Τηλ.: 2313.309.833



Email:

gram-xal@m-t.gov.gr



Ταχυδρομική Διεύθυνση:

Δημοκρατίας & Ανδρέα Παπανδρέου 1, τ.κ.: 63100, Πολύγυρος, Τ.Θ.: 43

 


ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ

Το ωράριο λειτουργίας της Υπηρεσίας είναι: 07:00 π.μ. – 15.30 μ.μ.

Το προτεινόμενο ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού είναι 
(δυνατότητα εξυπηρέτησης καθόλη τη διάρκεια του ωραρίου)
09:00 π.μ. – 14.00 μ.μ.

 

 

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

1 .Ποιο είναι το ωράριο εξυπηρέτησης κοινού για τη σφραγίδα της Χάγης;

Απάντηση:

09:00 π.μ. -14:00 μ.μ.

 

  1. Πρέπει να κλείσω ραντεβού;

Απάντηση:

Όχι, δεν χρειάζεται να κλείσετε κάποιο ραντεβού.

 

  1. Πόσο κοστίζει η επισύναψη κάθε εγγράφου;

Απάντηση:

Δεν υπάρχει κάποιο κόστος.

 

  1. Ποια είναι η διαδικασία για να επισημειωθούν με apostille έγγραφα που εκδίδονται από τις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους;

Απάντηση:

Τα έγγραφά σας πρέπει να φέρουν πρόσφατη ημερομηνία και να έχουν επικυρωθεί από την ΙΕΡΑ ΕΠΙΣΤΑΣΙΑ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ πριν σταλούν στην υπηρεσία μας.

 

  1. Ποια είναι η διαδικασία για να επισημειωθούν με apostille έγγραφα που εκδίδονται από τις εκάστοτε δημόσιες υπηρεσίες του Νομού Χαλκιδικής (π.χ. Αστυνομία, Εφορία, Α/βάθμια, Β/βάθμια, Νοσοκομείο, κλπ);

Απάντηση:

Τα έγγραφά σας πρέπει να είναι πρωτότυπα ή ακριβή αντίγραφα της εκάστοτε αρμόδιας Υπηρεσίας, να φέρουν την πρωτότυπη υπογραφή και το ονοματεπώνυμο του αρμόδιου υπαλλήλου για τη σφραγίδα της Χάγης και να έχουν πρόσφατη ημερομηνία.

 

  1. Πώς μπορούν να αποστείλουν και πώς μπορούν να παραλάβουν τα επισημειωμένα έγγραφα με τη σφραγίδα της Χάγης;

Απάντηση:

Μπορείτε να αποστείλετε το έγγραφο σας μέσω ΚΕΠ, μέσω ταχυδρομείου ή μέσω courier. Η παραλαβή μπορεί να γίνει είτε από την υπηρεσία μας είτε να αποσταλεί σε εσάς με το ταχυδρομείο ή με courier (χρέωση πολίτη)

 

  1. Μπορούν να επισημειωθούν με apostille έγγραφα μέσω gov;

Απάντηση:

Όχι δεν μπορούν να επισημειωθούν με apostille έγγραφα μέσω gov.(σχετ. το με αρ.πρωτ 30825/9-4-2023 έγγραφο του Υπ.Εσωτ./Τμήμα Ποιότητας & Εθιμοτυπίας.

 

  1. Σε ποιο όροφο είναι το τμήμα της Χάγης; Υπάρχει ασανσέρ στο κτίριο;

Απάντηση:

Βρίσκεται στο 2ο όροφο και δεν υπάρχει ασανσέρ. Αν δεν μπορείτε να ανεβείτε, θα κατεβούμε εμείς να παραλάβουμε το έγγραφό σας.

  1. Ποιο είναι το τηλέφωνο επικοινωνίας-email της 2η Ειδικής Επιτροπής του άρθρου 152 του ν.3463/2006;

Απάντηση:

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας της 2η Ειδικής Επιτρόπης είναι 2313309405-9208 και το email: epar152-2h@m-t.gov.gr

 

  1. Καθημερινά δεχόμαστε κλήσεις για το τμήμα αλλοδαπών ν.Χαλκιδικής καθώς και για το τμήμα Ιθαγένειας.

Απαντήσεις:

Για το Τμήμα Αλλοδαπών ν. Χαλκιδικής θα επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα 2313309840-9846.

Για το Τμήμα Ιθαγένειας ν. Χαλκιδικής θα επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα 2313309834 κ΄ 9837.

 

  1. Ποια είναι η διαδικασία για να στείλω μία προσφυγή, αναφορά, καταγγελία κλπ.;

Απάντηση:

Είτε μέσω της πλατφόρμας της Α.Δ.Μ-Θ., είτε στο email: gram-xal@m-t.gov.gr 

 

  1. Ποια είναι η διαδικασία για τα εκτός Χάγης έγγραφα;

Απάντηση:

Θα στείλετε ή θα φέρετε τα έγγραφα στην Υπηρεσία μας, τα οποία θα πρέπει να είναι πρωτότυπα ή ακριβή αντίγραφα από την εκάστοτε αρμόδια Υπηρεσία, να φέρουν την πρωτότυπη υπογραφή και το ονοματεπώνυμο του αρμόδιου υπαλλήλου για τη σφραγίδα της Χάγης και να έχουν πρόσφατη ημερομηνία. Έπειτα θα βεβαιωθεί το γνήσιο υπογραφής του αρμόδιου υπογράφοντα από εμάς και μετά θα πάτε στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης για την τελική επικύρωση τους.

Skip to content