Skip to content
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ



ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

Ταχυδρομική Διεύθυνση:

Τάκη Οικονομίδη – Καθ.Ρωσσίδου 11, ΤΚ 54655, Θεσσαλονίκη


Τηλέφωνα Επικοινωνίας:

2313-9158, 2313-9179, 2313-9181, 2313-309463


Email:
tp@m-t.gov.gr



ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:

Το Τμήμα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή,
07:00 π.μ. – 15:00 μ.μ.

 

 

 

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Α. ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ

 

  1. Πως μπορώ να διοριστώ στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακ-Θράκης;

Ο πιο συνηθισμένος τρόπος διορισμού είναι μέσω προκήρυξης που εκδίδει το ΑΣΕΠ (Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού).

Το ΑΣΕΠ δημοσιεύει προκηρύξεις για μόνιμες ή ορισμένου χρόνου θέσεις.

Ο υποψήφιος υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ: www.asep.gr

επιλέγει θέση/φορέα που τον ενδιαφέρει και καταθέτει δικαιολογητικά.

 

  1. Ποια κριτήρια μοριοδοτούνται;

α) Τυπικά προσόντα (πτυχία, μεταπτυχιακά , διδακτορικό κ.τ.λ)

β)Γνώση  Η/Υ (επεξεργασία κειμένου, υπολογιστικά φύλλα , διαδίκτυο)

γ)  Ξένες γλώσσες

δ) Εμπειρία

ε) Κοινωνικά κριτήρια (ανεργία, πολύτεκνος, αναπηρία χρόνος ανεργίας κτλ)

στ) Εντοπιότητα

 

3.Ποιες ειδικότητες  ζητούνται συνήθως;

Συχνά ζητούνται :

  • Διοικητικοί υπάλληλοι (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ)
  • Διάφορες ειδικότητες μηχανικών (Πολιτικοί μηχανικοί , μηχανολόγοι μηχανικοί χημικοί μηχανικοί, μηχανικοί υπολογιστών κ.α)
  • Γεωτεχνικοί(Γεωπόνων , Ιχθυολόγων, Γεωλόγων, Δασολόγων κτλ)
  • Περιβαλλοντολόγοι
  • Πληροφορικής (ΠΕ ,ΤΕ)
  • Τεχνικές ειδικότητες κ.α.

 

  1. Μπορώ να υποβάλω αίτηση σε περισσότερες από μία θέσεις;

Nαι, εφόσον η Προκήρυξη το επιτρέπει.

Ορισμένες προκηρύξεις δίνουν τη δυνατότητα επιλογής περισσότερων από ένα κωδικό θέσης ή ειδικότητα, ενώ άλλες όχι.

Πριν την αίτηση διαβάστε προσεκτικά τους όρους της προκήρυξης για να συμπληρώσετε σωστά όλα τα στοιχεία και να μην απορριφθεί η αίτηση ως απαράδεκτη.

 

  1. Πως θα μάθω αν έχω επιλεγεί στο φορέα σας;

-Μέσω αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, (προσωρινοί και οριστικοί πίνακες)

-Iστοσελίδα του φορέα μας

– Προσωπική ειδοποίηση προς τους επιλεγέντες με οδηγίες για την  υποβολή των

απαιτούμενων δικαιολογητικών διορισμού .

 

  1. Πότε γίνεται η ανάληψη καθηκόντων και η ορκωμοσία;

Μετά την έκδοση του ΦΕΚ Διορισμού. Περίληψη της πράξης διορισμού δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και κοινοποιείται στον διοριζόμενο το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση.

Με το έγγραφο της κοινοποίησης  τάσσεται και εύλογη προθεσμία είκοσι (20) το πολύ ημερών για ορκωμοσία ή διαβεβαίωση του διοριζομένου και ανάληψη υπηρεσίας. Αν δεν καθορίζεται τέτοια προθεσμία, θεωρείται ότι έχει ταχθεί προθεσμία είκοσι (20) ημερών. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί έως δύο (2) μήνες, μόνο μία φορά, για εξαιρετικούς λόγους.

Ο όρκος δίνεται ενώπιον του οργάνου που έχει εκδώσει την πράξη διορισμού ή του οργάνου που ορίζεται στο έγγραφο της κοινοποίησης.

 

 

Β. ΑΔΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (άρθρο 58 του Ν. 3528/2007)

 

  1. Τι είναι η άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης (άρθρο 58 του Ν. 3528/2007);

Είναι ειδική άδεια που δίνεται σε δημόσιο υπάλληλο για να παρακολουθήσει πρόγραμμα σπουδών στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό (π.χ. διδακτορικό ή μεταπτυχιακό), με σκοπό την επαγγελματική ή επιστημονική του εξέλιξη, εφόσον υπάρχει συνάφεια με τα καθήκοντα της θέσης του.

Η άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης μπορεί να ανακαλείται για εξαιρετικούς λόγους που αφορούν στην υπηρεσία ή για λόγους που ανάγονται στην επίδοση του υπαλλήλου πριν την πάροδο του χρόνου της λήξης της, με πράξη του αρμοδίου για την χορήγησή της οργάνου, η οποία εκδίδεται μετά από σύμφωνη και ειδικώς αιτιολογημένη γνώμη του υπηρεσιακού συμβουλίου.

 

  1. Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να την πάρω;
  • Να έχεις συμπληρώσει διετή πραγματική υπηρεσία.
  • Ο χρόνος υπηρεσίας που απομένει μετά το πέρας της άδειας να είναι μεγαλύτερος του τετραπλάσιου της χρονικής διάρκειας της άδειας.
  • Το πρόγραμμα σπουδών να σχετίζεται άμεσα με το αντικείμενο της θέσης.
  • Να έχεις επιλεγεί ή γίνει δεκτός σε αναγνωρισμένο ίδρυμα.
  • Να μην επηρεάζεται αρνητικά η εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας.
  • Να υπάρχει σχετική γνωμοδότηση – έγκριση από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

 

  1. Πόσο διαρκεί η άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης;

Η άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης δεν μπορεί να υπερβεί τη διετία. Σε περίπτωση φοίτησης σε προγράμματα ή κύκλους μεταπτυχιακών σπουδών διάρκειας δύο (2) ετών ή εκπόνησης διδακτορικής διατριβής, η άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης δεν μπορεί να υπερβεί τα τρία (3) ή τα τέσσερα (4) χρόνια αντίστοιχα. Καθ` όλη τη διάρκεια της υπηρεσίας του υπαλλήλου δεν μπορεί να χορηγηθεί σε αυτόν άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης πέρα των πέντε (5) ετών.

 

  1. Είναι με αποδοχές;

Ναι, η άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης χορηγείται με πλήρεις αποδοχές.

 

  1. Ποια δικαιολογητικά χρειάζονται για την αίτηση;
  • Αίτηση του υπαλλήλου.
  • Βεβαίωση αποδοχής από το Ίδρυμα.
  • Πρόγραμμα σπουδών ή περιγραφή μαθημάτων.
  • Γνώμη Προϊσταμένου

 

  1. Ποιος εγκρίνει την άδεια;

Η άδεια εγκρίνεται από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση της Διεύθυνσης Διοίκησης.

 

  1. Τι γίνεται αν δεν ολοκληρώσω το πρόγραμμα;

Αν δεν ολοκληρώσεις επιτυχώς το πρόγραμμα χωρίς σοβαρό λόγο, ή αν παραιτηθείς από το Δημόσιο πριν συμπληρώσεις χρονικό διάστημα ίσο με το τριπλάσιο του χρόνου της άδειας, υποχρεούσαι να επιστρέψεις τις αποδοχές που έλαβες κατά την άδεια.

 

  1. Υπάρχει υποχρέωση ενημέρωσης κατά την διάρκεια της άδειας;

Ο υπάλληλος που τελεί σε άδεια υπηρεσιακής εκπαίδευσης, υποχρεούται να υποβάλει αναφορά ανά εξάμηνο φοίτησής του με την οποία θα ενημερώνει την υπηρεσία του για την πορεία των σπουδών του. Η αναφορά αυτή συνοδεύεται από σχετικές βεβαιώσεις του εκπαιδευτικού ιδρύματος.

 

 

Γ. ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ (άρθρο 31 του Ν. 3528/2007)

 

  1. Τι είναι η άσκηση ιδιωτικού έργου με αμοιβή από δημόσιο υπάλληλο;

Είναι η δυνατότητα που έχει ένας δημόσιος υπάλληλος να ασκήσει συγκεκριμένη ιδιωτική επαγγελματική δραστηριότητα με αμοιβή, κατόπιν προηγούμενης άδειας από την υπηρεσία του, σύμφωνα με το άρθρο 31 του Ν. 3528/2007.

 

  1. Ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται;

Η άσκηση επιτρέπεται εφόσον:

  • Δεν παρεμποδίζει την ομαλή εκτέλεση της υπηρεσίας του. Η παρεμπόδιση αφορά τον εν γένει χρόνο απασχόλησης του υπαλλήλου που απαιτείται για την άσκηση του ιδιωτικού έργου
  • Δεν επηρεάζει την απόδοσή του.

Το σχετικό αίτημα του υπαλλήλου πρέπει να συμβιβάζεται με τα καθήκοντα της θέσης του, δηλαδή να συνάδει με το αντικείμενο της αρμοδιότητας που ασκεί και, γενικότερα, να μη μειώνει το κύρος της υπηρεσίας.

Η άδεια να αφορά την εκτέλεση έργου ή την παροχή εξαρτημένης εργασίας με οποιαδήποτε μορφή. Το έργο ή η εργασία πρέπει να έχει ιδιωτικό χαρακτήρα, δηλαδή να παρέχεται προς ιδιώτη εργοδότη με σκοπό την αμοιβή του υπαλλήλου και να  μη συνιστά κατ’ επάγγελμα άσκηση εμπορίας.

Σε κάθε περίπτωση, η αμοιβή της υπαλλήλου από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα ανώτατα όρια των δικαιούμενων πρόσθετων απολαβών της ως δημοσίου υπαλλήλου, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί από την κείμενη νομοθεσία (άρθρο 104 παρ. 2 του Συντάγματος και άρθρο 28 ν. 4354/2015 – ΦΕΚ 176/Α΄)

 

  1. Ποια είναι η διαδικασία για να ζητήσω άδεια;
  2. Υποβάλλεις αίτηση προς το Τμήμα Προσωπικού.
  3. Η αίτηση εξετάζεται από το υπηρεσιακό συμβούλιο.
  4. Εκδίδεται απόφαση αποδοχής ή απόρριψης.
  5. Εάν εγκριθεί, μπορείς να ξεκινήσεις τη δραστηριότητα.

 

  1. Τι δικαιολογητικά πρέπει να υποβάλω με την αίτηση;
  • Αίτηση (με αναφορά στο είδος του ιδιωτικού έργου – ημερομίσθιο ή ωρομίσθιο).
  • Περιγραφή της ιδιωτικής δραστηριότητας.
  • Χρονική διάρκεια/συχνότητα απασχόλησης.
  • Τυχόν σύμβαση ή βεβαίωση.
  • Υπεύθυνη δήλωση
  • Γνώμη Προϊσταμένου

 

  1. Μπορώ να ξεκινήσω πριν εγκριθεί η άδεια;

Όχι. Πρέπει πρώτα να εγκριθεί η άδεια. Η άσκηση ιδιωτικού έργου χωρίς άδεια αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα.

 

  1. Μπορεί να απορριφθεί η αίτηση;

Ναι, αν διαπιστωθεί ότι:

  • Παρακωλύεται το έργο του υπαλλήλου ή
  • Υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων ή
  • Η φύση του έργου είναι ασύμβατη με τα καθήκοντα.

 

  1. Μπορώ να ανανεώσω ή να παρατείνω την άδεια;

Ναι, με νέα αίτηση, πριν τη λήξη της προηγούμενης. Κρίνεται εκ νέου από το υπηρεσιακό συμβούλιο.

 

  1. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου δεν απαιτείται άδεια για ιδιωτικό έργο με αμοιβή;

Ναι. Με βάση τον Ν. 4957/2022, άρθρο 127, δεν απαιτείται άδεια για δημόσιο υπάλληλο που παρέχει διδακτικό ή/και ερευνητικό έργο σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), υπό την προϋπόθεση ότι εκτελείται εκτός του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων. Σε κάθε άλλη περίπτωση απαιτείται προηγούμενη άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

 

  1. Πρέπει να το δηλώσω κάπου, ακόμα κι αν δεν απαιτείται άδεια;

Ναι πρέπει να ενημερώσεις εγγράφως την υπηρεσία σου για λόγους διαφάνειας, ακόμα κι αν δεν απαιτείται άδεια, ώστε να είναι καταγεγραμμένο και να διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων

 

 

Δ. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

 

1) Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλισμένοι για τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης;

Οι προϋποθέσεις συνταξιοδότησης που ισχύουν σήμερα αποτυπώνονται συνοπτικά ως εξής:

Α. Για πλήρη σύνταξη:

  • Είτε απαιτείται συμπληρωμένο το 62ο έτος της ηλικίας και συμπληρωμένος συντάξιμος χρόνος ασφάλισης τουλάχιστον 40 ετών ή 12.000 ημερών και άνω, με συνυπολογισμό αναγνωριζόμενων πλασματικών χρόνων ασφάλισης έως 7 έτη.
  • Είτε απαιτείται συμπληρωμένο το 67ο έτος της ηλικίας τους και συμπληρωμένος συντάξιμος χρόνος ασφάλισης τουλάχιστον 15 ετών ή 4.500 ημερών, με συνυπολογισμό αναγνωριζόμενων πλασματικών χρόνων ασφάλισης έως 7 έτη. Για την αναγνώριση πλασματικών χρόνων ασφάλισης απαιτείται η ύπαρξη τουλάχιστον 12 ετών πραγματικής ασφάλισης ή τουλάχιστον 3.600 ημερών.

Β. Για μειωμένη σύνταξη απαιτείται η συμπλήρωση του 62ου έτους της ηλικίας και συντάξιμος χρόνος ασφάλισης τουλάχιστον 15 ετών με την εκπλήρωση της ειδικής προϋπόθεσης των 100 ημερών ασφάλισης ανά έτος την τελευταία πενταετία πριν από την υποβολή της αίτησης. Σε αυτή την περίπτωση το ποσό της σύνταξης είναι μειωμένο κατά 1/200 για κάθε μήνα που υπολείπεται από το προβλεπόμενο όριο ηλικίας των 67 ετών. Η μείωση αυτή είναι οριστική και δεν αποκαθίσταται με την συμπλήρωση του νόμιμου ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης.

Ωστόσο, θα πρέπει να σημειωθεί ότι από τις παραπάνω προϋποθέσεις, τόσο για πλήρη σύνταξη όσο και για μειωμένη σύνταξη, εξαιρούνται δύο κατηγορίες ασφαλισμένων: οι μητέρες ή χήροι πατέρες αναπήρων παιδιών και οι εργαζόμενοι σε βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα.

Επισημαίνεται ότι για το χρονικό διάστημα έως την 1/1/2022 (Νόμος 4336/2015) ισχύουν μεταβατικές διατάξεις ως προς τα όρια ηλικίας για διάφορες άλλες ειδικές κατηγορίες ασφαλισμένων, που, όμως, επειδή αποτελούν εξαιρέσεις και επηρεάζουν ελάχιστα την πλειονότητα των νυν εργαζομένων δεν αναφέρονται .

Γ. Οι προϋποθέσεις συνταξιοδότησης στην Ελλάδα ποικίλουν ανάλογα με το ταμείο ασφάλισης, την ηλικία και τον χρόνο ασφάλισης του ασφαλισμένου. Γενικά, για την πλήρη σύνταξη απαιτείται συνήθως η συμπλήρωση συγκεκριμένης ηλικίας (π.χ. 67 έτη ή 62 έτη με 40 έτη ασφάλισης) και χρόνου ασφάλισης (π.χ. 15 έτη ή 40 έτη). Για τη μειωμένη σύνταξη, οι προϋποθέσεις είναι διαφορετικές όσον αφορά την ηλικία.

Βασικές προϋποθέσεις συνταξιοδότησης:

  • Συμπλήρωση ηλικίας:

Συνήθως, η ηλικία για πλήρη σύνταξη είναι τα 67 έτη, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου είναι τα 62 έτη με 40 έτη ασφάλισης.

  • Χρόνος ασφάλισης:

Απαιτείται συγκεκριμένος αριθμός ετών ή ημερών ασφάλισης, όπως 15 έτη ή 40 έτη.

  • Εθνική σύνταξη:

Για την εθνική σύνταξη, απαιτείται συνήθως η συμπλήρωση 6.000 ημερών ασφάλισης και η ηλικία των 67 ετών.

Δ. Είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε το αρμόδιο ταμείο (e-ΕΦΚΑ ή άλλο) για να μάθετε τις ακριβείς προϋποθέσεις συνταξιοδότησης που ισχύουν για την περίπτωσή σας.

 

2) Πώς λύνεται η υπαλληλική σχέση  Μονίμων υπαλλήλων & με σχέση ΙΔΑΧ;

Λύση υπαλληλικής  σχέσης στο Δημόσιο Τομέα – Μόνιμος  Υπάλληλος  

Α) Η υπαλληλική σχέση λύεται με το θάνατο, την αποδοχή της παραίτησης, την έκπτωση και την απόλυση του δημοσίου υπαλλήλου.

  • Η αίτηση παραίτησης γίνεται αποδεκτή με πράξη που εκδίδεται από το αρμόδιο όργανο και δημοσιεύεται σε περίληψη στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η υπηρεσία δεν μπορεί να κάνει αποδεκτή την αίτηση παραίτησης πριν από την πάροδο δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή της. Αν μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την πάροδο δεκαπέντε (15) ημερών από την υποβολή της αίτησης παραίτησης ο υπάλληλος επανέλθει με δεύτερη αίτηση, εμμένοντας στην παραίτηση του, αυτή γίνεται αυτοδικαίως αποδεκτή και λύεται η υπαλληλική σχέση από την ημέρα υποβολής της δεύτερης αίτησης. Η αίτηση παραίτησης θεωρείται ότι έχει γίνει αποδεκτή και λύεται αυτοδικαίως η υπαλληλική σχέση, αν παρέλθει άπρακτη προθεσμία δύο (2) μηνών από την υποβολή της. Για τη λύση της υπαλληλικής σχέσης εκδίδεται διαπιστωτική πράξη, περίληψη της οποίας δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
  • Η αυτοδίκαιη απόλυση δημοσίου υπαλλήλου συμβαίνει όταν συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι, όπως η συμπλήρωση του ορίου ηλικίας (67 έτη), ως ημερομηνία γέννησης λαμβάνεται πάντοτε η 31 Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.

Β) Ειδικότερα για υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου:

Η σύμβαση εργασίας υπαλλήλων  λύεται με το θάνατο, την έκπτωση, την καταγγελία, την απόλυση και τη λήξη χρόνου διάρκειας της.

  • Οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, εκτός αν διαφορετικά ο νόμος ορίζει, απολύονται αυτοδικαίως από την υπηρεσία, μόλις συμπληρώσουν το εξηκοστό δεύτερο (62ο) έτος της ηλικίας τους. Για την εφαρμογή της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου, ως ημέρα γέννησης λαμβάνεται πάντοτε η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.

Αν το προσωπικό αυτό κατά τη συμπλήρωση του 62ου έτους της ηλικίας του δεν έχει συμπληρώσει σαράντα (40) έτη συνολική υπηρεσία στο Δημόσιο, παρατείνεται η παραμονή του στην Υπηρεσία έως τη συμπλήρωση της υπηρεσίας αυτής και όχι πέραν του εξηκοστού έβδομου (67ου) έτους της ηλικίας.

Το προσωπικό με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, εφόσον δεν έχει συμπληρώσει το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας του, δύναται, για επιτακτικούς λόγους υπηρεσιακών αναγκών που δεν δύνανται αιτιολογημένα να εξυπηρετηθούν βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας και υπό την προϋπόθεση ότι συναινεί ο υπάλληλος, να παραμείνει στην ενεργό υπηρεσία με απόφαση του αρμόδιου ανώτατου μονοπρόσωπου οργάνου διοίκησης του φορέα.

  • Για τους υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου στον δημόσιο τομέα, ισχύουν οι ίδιοι κανόνες όσον αφορά την αυτοδίκαιη απόλυση λόγω ηλικίας, δηλαδή απολύονται αυτοδικαίως στο  67 έτος  τους.
  • Καταγγελία της σύμβασης από τον απασχολούμενο:

α) Ο απασχολούμενος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση εργασίας οποτεδήποτε.

β) Η καταγγελία γίνεται με έγγραφη δήλωση του εργαζόμενου που υποβάλλεται στην υπηρεσία. Ο καταγγέλλων τη σύμβαση έχει την υποχρέωση να παρέχει τις υπηρεσίες του για δεκαπέντε (15) ημέρες από την υποβολή της, εκτός αν η υπηρεσία απαλλάξει  αυτόν από την υποχρέωση αυτή.

 

  1. Ποια είναι τα δικαιολογητικά συνταξιοδότησης & πώς συμπληρώνεται το ΔΑΥΚ;

Δικαιολογητικά συνταξιοδότησης και συμπλήρωση ΔΑΥΚ.

Βασικές Πληροφορίες

Tο ηλεκτρονικό  ΔΑΥΚ  είναι  υποχρεωτικό για   όλους  όσους έχουν κρατήσεις   Δημοσίου  υπέρ κύριας  σύνταξης  & για οποιαδήποτε αιτία εξόδου, ακόμη και στην περίπτωση που παραιτείται για να συνεχίσει αλλού εργαζόμενος (όχι στο Δημόσιο).
● Αν ο υπάλληλος που αποχωρεί  δεν είχε κρατήσεις Δημοσίου αλλά είχε κρατήσεις σε άλλα ταμεία (πχ  ΤΕΑΔΥ –  ΜΤΠΥ – ΤΠΔΥ ) τότε η υπηρεσία συμπληρώνει  το έντυπο ΔΑΥΚ (χειρόγραφο ΔΑΥΚ)  και ο υπάλληλος πρέπει να κάνει αίτηση για την κύρια σύνταξη στον φορέα του οποίου είχε κρατήσεις. Η υπηρεσία  στέλνει κανονικά το έντυπο ΔΑΥΚ και τα δικαιολογητικά με διαβιβαστικό στα ταμεία που είχε κρατήσεις.
● Η αίτηση συνταξιοδότησης είναι υποχρεωτική προϋπόθεση σε κάθε περίπτωση και πρέπει να συμπληρωθεί από τον υπάλληλο που αποχωρεί (ή από όλους τους εγγυτέρους συγγενείς ξεχωριστά σε περίπτωση θανάτου) και πρέπει να  κατατεθεί για την  συμπλήρωση  του  ΔΑΥΚ. Η συμπλήρωση της αίτησης είναι  ευθύνη του υπαλλήλου (ή των συγγενών) και πρέπει να ακολουθεί τις οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης συνταξιοδότησης.

Δικαιολογητικά  συνταξιοδότησης :

  1. Αίτηση συνταξιοδότησης υπαλλήλου ( όσα Ταμεία τον αφορούν & είχε κρατήσεις με πρωτότυπη υπογραφή, συνήθως  4  τέσσερις  Αιτήσεις ).
  2. Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης υπαλλήλου ( αυτεπάγγελτα ).
  3. Φωτοτυπία Ταυτότητας.
  4. Φωτοτυπία 1ης σελίδας Λογαριασμού Τράπεζας (ΙΒΑΝ).
  5. Βεβαίωση έναρξης κρατήσεων στα Ταμεία (κύρια σύνταξη – ΤΕΑΔΥ – ΤΠΔΥ-ΜΤΠΥ κτλ.).
  6. Βεβαίωση σπουδών (Αν υπάρχουν παιδιά που σπουδάζουν μέχρι 24 ετών ).
  7. Βεβαίωση ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) (σε περίπτωση διαδοχικής ασφάλισης).
  8. Δικαιολογητικά από εξαγορά προϋπηρεσίας σε Ταμεία εάν υπάρχουν.

 

Skip to content